Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Να λυτρωθώ!

Μεσημέρι! Όρεξη μηδέν... Αρκετό διάβασμα και άσχημες σκέψεις..  μόλις συνειδητοποιώ πως πρέπει να πάρω λίγο τα πάνω μου, εφόσον υποστηρίζω πως είμαι πνεύμα θετικής ενέργειας..:Ρ Απλά δυσκολεύομαι γιατί τα προβλήματα είναι αρκετά! Γενικότερη απογοήτευση με το σχολείο, λησμονιά μιας φίλης (απ'την οποία λάβαμε σήμερα γράμμα), απογοήτευση από πρόσωπα που θεωρούνται πιο κοντινά, συνεχείς λεκτικές μάχες με γονείς! Σήμερα συζητούσα με την Έλενα στο διάδρομο για τα συνηθισμένα φιλοσοφικά θέματα που πάντα μένουν χωρίς απάντηση... ή έστω υπάρχουν πολλές απαντήσεις αλλά καμμία δε φαίνεται να υπερνικάει την άλλη ή ο άνθρωπος γενικότερα δεν έχει το σθένος να καταλήξει σε ξεκάθαρα συμπεράσματα! Και τώρα μου έρχονται στο μυαλό αυτοι οι στίχοι ¨δεν ξέρω που πατώ και που πηγαίνω" ! Και η Έλενα όπως φαίνεται έχει  διαφορετική αντίληψη από εμένα καθώς όλα τα αντιμετωπίζει πιο απλοϊκά και χωρίς ιδιαιέτερες αναλύσεις και σοφίσματα.. Έτσι μου λέει πως όλα αυτά είναι φυσιολογικά στη συγκεκριμένη φάση της ζωής. Η εφηβεία είναι υπαίτια για κάθε κυκλοθυμία..  Και αυτό δεν το πιστεύω, ούτε το καταλάβαίνω! Νομίζω πως θα μείνω αιώνια κυκλοθυμική και  θυμώνω σε σημείο που είμαι έτοιμη να σκάσω κάθε φορά που μου λένε πως η τάδε συμπεριφορά μου ή αντίληψή μου οφείλεται στο γεγονός πως περνάω την εφηβεία μου.. Αυτή η κλασσική ατάκα των γονιών  με υποβαθμίζει και δε μου αφήνει περιθώρια να γίνομαι περισσότερο διαλλακτική και συζητήσιμη. Τέλος πάντων αρκετά έθιξα το θέμα των γονιών..  Η Κλείω θα κάνει τατουάζ και έχω πορωθεί άσχημα και εγώ.. Παρόλο που κατακρίνεται απ'τους περισσότερους με τις κλισέ επιφυλάξεις περί υγείας και αναθεώρησης μιας πιθανής παρορμητικής πράξης.. εγώ πιστεύω πως είναι σύμβολα που στολίζουν το σώμα και είναι ιδιάιτερα όμορφα γιατί χαρακτηρίζουν το άτομο (αν και είναι επίκτητα). Βασικά είναι τέχνη και όποιος δε μπορεί να το κατανοήσει, μάλλον βαδίζει με λανθάνουσες και μεταδιδόμενες  προκαταλήψεις.. Απλά πρέπει να αποφασίσει κανείς ποιο σχέδιο τον χαρακτηρίζει απόλυτα.. και όχι να βασιστεί σε κάτι πολυφορεμένο και μέσα στα πλαίσια "hey! i'm hipster" (όπως λέμε και με δυο κοπελιές).
Αν μπορούσα να γράφω, δε θα τέλειωνα τόσο σύντομα αλλά δυστυχώς έχω και άλλες υποχρεώσεις που με κάνουν να πλήττω.. και η αλήθεια είναι πως βαριέμαι αφάνταστα.. Μια επιθυμία που πρόσφατα προστέθηκε στη λίστα και η σκέψη της βοηθάει το μυαλό να δραπετεύσει απ'τα καθημερινά δρώμενα είναι μια εξόρμηση σε κάποια παραλία (στο νότο κατα προτίμηση, με την παρουσία sleeping bag).
Χαμογέλα, μπορείς! ;) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου